Velkommen til Lille Skole for Voksne

Lad dig inspirere

Her kan du blive inspireret og tilmelde dig vores forskellige kurser. Vi har alt fra keramik, madlavning til filosofi og skriveværksted.

Lille Skole for Voksne

Vi er en forening, der tilbyder undervisning for psykisk sårbare mennesker i henhold til lov om folkeoplysende voksenundervisning.

Hensyntagende undervisning

Undervisningen på Lille Skole for Voksne sker under hensyntagen til din psykiske sårbarhed. Du er berettiget til at gå til hensyntagende undervisning, hvis du ikke kan følge et ordinært hold inden for det pågældende emne. Hensyntagende undervisning har færre kursister pr. hold. Det varierer fra 6-8 kursister pr. hold afhængig af hvilken kommune kurset afholdes i. Der er således mulighed for at tage individuelle hensyn til dine udfordringer.

Ved første mødegang kan du  skulle skrive under på en deltagererklæring, hvor du bekræfter, at du er ”handicappet” i forhold til emnet.

Deltagerbetaling

Der opkræves en deltagerbetaling for alle vores kurser. Deltagerbetaling varierer fra kommune til kommuner da de forskellige kommuner giver forskellige tilskud til folkeoplysende voksenundervisning.

Du skal være opmærksom på at der på nogle kurser er udgifter til materialer.

Tilmelding

Du kan tilmelde dig her på hjemmesiden. Find det kursus du er interesseret i ude i kursusoversigten til venstre, åben filen og tilmeld dig under kurset. Har du problemer med at tilmelde dig her på hjemmesiden er du velkommen til at ringe til os eller komme ind på skolen.

Når der er kursister nok tilmeldt til at kurset kommer i gang vil du modtage bekræftelse og et girokort.

Din tilmelding kan være afgørende for om et hold kommer i gang. Vi tilbagebetaler ikke deltagerbetaling, heller ikke selv om du stopper på holdet.

(Skolen er godkendt i Jammerbugt, Brønderslev, Hjørring, Vesthimmerland, Rebild, Mariagerfjord, Morsø og Aalborg Kommune.)

Anita RGB

Skoleleder, Lille Skole for Voksne
Anita Weje
T: 25548598
M: anita@sindskole.dk

Løbende optag på vores kurser

Husk at vi opretter nye hold løbende, og at du altid kan melde dig på et igangværende hold, så længe der er plads.

Alle Hold

15-03-2024

Løbende optag på vores kurser

Selv om et hold allerede er i gang, er det stadig muligt at melde sig på holdet - så længe der er ledige pladser. Vi regulerer prisen.