Ordblindeundervisning

Der blev desværre ikke fundet nogen hold eller kategorier

Svært ved ord?

Er du udfordret? Har du lyst til socialt samvær og høj faglighed på dine præmisser? Lille Skole for Voksne tilbyder gratis undervisning, hvis du er ordblind. Du vil blive testet ved opstart, således undervisningen vil tage udgangspunkt i dine udfordringer. Vi arbejder med alle de gængse hjælpemidler på både PC, Android og iOS. Vores undervisning foregår på små hold med max. 7 deltagere.

- bliv bedre til at skrive, stave og læse.
- Lær programmer, der kan hjælpe dig i din hverdag.
- Få et fællesskab.

Er du nysgerrig?

Tilmeld dig holdet og du vil blive kontaktet hurtigt muligt! Ellers kontakt Marianne Værge-Rasmussen, tlf. 40508032.

Det praktiske

Et forløb kan vare op til 80 lektioner. Der er typisk undervising 3-4 lektioner om ugen.

Undervisningen foregår på SIND Skolerne Bispensgade 7, 2. sal. Vi har også mulighed for at tilbyde hold i andre kommuner som Vesthimmerland, Hjørring, Jammerbugt, Brønderslev, Mariagerfjord og Rebild. Kan vi samle et hold på min. 5, har vi også mulighed for at starte et hold i din kommune.

Lille Skole for Voksne samarbejde gerne med institutioner, bosteder, væresteder mv. om at oprette hold med ordblindeundervisning hos jer. Vi tilbyder test efter behov i din kommune og opretter hold, så snart der er tilmeldte nok.

Det er gratis at deltage i undervisningen.